بهترین سریعترین راه برای کوچک شدن شکم با تغذیه و ورزش

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
همه‌ی ما عادت‌های غلطی داریم که ترک آنها کمک زیادی به سلامتی و کاهش وزن خواهد کرد. منظور از ترک عادت‌های بد، همان تغییر سبک زندگی و گرایش به عادت‌های خوب و سالم است. از راهکارهای زیر به عنوان ترفند کاهش وزن و لاغری شکم می توانید استفاده کنید:
مشاهده پیوست 210644
لاغری شکم با جودوسر

جو دوسر یکی از خوراکی‌های فوق العاده برای بالا بردن سرعت سوخت و ساز بدن است. اگر جو دو سر را در وعده صبحانه مصرف کنید تا موقع ناهار انرژی کافی خواهید داشت و دیگر سراغ غذاهای ناسالم نخواهید رفت.

لاغری شکم با بادام

بادام منبع پروتئین است و در عین حال جلوی گرسنگی را می‌گیرد. بادام چربی‌های سالم دارد که به سرعت سیرتان می‌کند و باعث کاهش وزن می‌شود.

لاغری شکم با کاهو

کاهو مملو از فیبر و آب است و مصرف آن باعث پر شدن معده و احساس سیری می‌شود. وقتی احساس سیری می‌کنید، مشخص است که کمتر سراغ هله هوله و غذاهای ناسالم خواهید رفت؛ در نتیجه وزن‌تان پایین می‌آید و چربی‌های شکمی نیز آب می‌شوند.

لاغری شکم با لوبیا

لوبیا نیز جزء آن دسته خوراکی‌هایی است که فیبر و پروتئین بالایی دارد و باعث می شود برای مدت طولانی‌تری سیر باشید.

لاغری شکم با سرکه سیب

سرکه سیب آنزیم‌های چربی سوزی را تحریک و قند خون را تنظیم می‌کند. مصرف سرکه سیب کمک می‌کند که احساس گرسنگی کمتری داشته باشید.


لاغری شکم با آجیل‌ها و دانه‌ها

آجیل و مغز تخمه‌ها‌ منبع گیاهی بسیار خوبی از پروتئین و اسیدچرب‌های امگا ۳ است. این خوراکی‌های خوشمزه، کلسترول بدن را پایین می‌آورد و باعث می‌شود احساس سیری کنید.

لاغری شکم با شکلات

شکلات منبع فیبر است. کافیست یک تکه شکلات بخورید تا چند ساعت سیر بمانید و اشتهایتان نسبت به غذاهای شور و چرب کم شود. علاوه بر این، شکلات تلخ سوخت و ساز بدن را بالا می‌برد و باعث کاهش وزن می‌شود.

لاغری شکم با برگه سیب

منظور از برگه سیب همان سیب خشک شده است. این ماده‌ی غذایی خیلی راحت هضم و باعث تصفیه خون، پاکسازی معده و روده می‌شود. از خاصیت‌های دیگر این خوراکی خوشمزه فیبر، انواع ویتامین‌های B کلسیم و آهن را می‌توان نام برد.

لاغری شکم؛ حرکت پیلاتس به پشت بخوابید. زانوها را در حالت ۹۰ درجه قرار بدهید و پاها را بالا بیاورید. شکم را به سمت داخل بکشید و نفس را حبس کنید (حرکت دم). دست‌ها را به سمت بالا و پشت سر ببرید. نفس را رها کنید و دست‌ها را جلو بیاروید. پاها را صاف کنید تا بدن به شکل V انگلیسی شود. این حرکت را ۱۵ مرتبه انجام دهید.

لاغری شکم؛ اسکات وزن بدن پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز و زانوها را خم کنید. دست‌ها را به صورت ضربدری روی سینه بگذارید. حالا به طرف پایین اسکات بروید و وزن بدن را روی پاها بیاندازید. زانوها را جلوتر از انگشتان پا به سمت جلو بکشید. کمی در این وضعیت بمانید و سپس به حالت اول بازگردید. این حرکت را در ۵ ست و در هر ست ۵ مرتبه انجام بدهید. لاغری شکم؛ حالت قایق بنشینید و پاها را روی زمین بگذارید. زانوها را خم کنید و دست‌ها را زیر زانو قرار دهید. قفسه‌ی سینه را بالا بکشید. شانه‌ها را عقب بدهید. عضلات شکم را درگیر کنید و پاها را بالا بکشید تا موازی زمین شوند. تعادل بدن را با استخوان‌های نشیمنگاه حفظ کنید. حالا پاها را بیشتر بکشید (هر جا احساس ناراحتی کردید، کشش را متوقف کنید.) دست‌ها را به سمت جلو بکشید. این حرکت را ۵ مرتبه انجام دهید، طوری که هر حرکت به اندازه ۵ تا ۱۵ بار دم و بازدم به طول بیانجامد.

لاغری شکم با ورزش بسیاری از افراد زمانی که دچار چاقی شکمی می‌شوند، سعی می‌کنند با ورزش‌هایی مانند دراز و نشست و یا دویدن روی تردمیل سریعا چربی‌های اضافه اطراف شکم و پهلو را از بین ببرند. ورزش برای خوش اندام شدن فوق العاده است، اما مشکل اصلی اینجاست که دراز و نشست و دوچرخه و یا اکثر ورزش‌هایی که اسم‌شان را در کنار لاغری و چربی سوزی شکم شنیده‌اید، بیشتر ماهیچه‌های شکم را تقویت می‌کنند تا اینکه آنها را آب کنند. زمانی می‌توانید با ورزش، شکم‌تان را آب کنید که در کنار آن رژیم بگیرید و یک برنامه غذایی سالم داشته باشید. ورزش‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به سفت شدن ماهیچه‌های شکم کمک می‌کنند: لاغری شکم؛ حرکت کرانچ اولین حرکت برای سفت شدن ماهیچه‌های شکم حرکت کرانچ است. برای شروع روی زمین بشینید. پاها را به صورت ضربدری روی هم قرار بگذارید. یک دمبل سبک بردارید. در همان حالت با دمبل از چپ به راست و بر عکس بچرخید. این حرکت را ۳ روز در هفته و در ۳ ست ۱۵ مرتبه‌ای انجام بدهید. لاغری شکم؛ حرکت پل معکوس به پشت بخوابید و زانوی چپ را خم کنید. کف پا را روی زمین بگذارید و پای راست را بالا ببرید. دست چپ را صاف کنید و به سمت بالا بکشید. دست راست را باید پایین و در کنار بدنتان قرار بدهید. بدون تکان دادن باسن و کتف، پایی که بالا قرار دارد را به سمت راست و دستی که بالا قرار دارد را به سمت چپ باز کنید. این حرکت را ۱۰ تا ۱۲ مرتبه برای هر طرف از بدن انجام دهید. لاغری شکم؛ لگد به عقب چهار دست و پا زانو بزنید تا انگشتان پا به سمت پایین جمع شوند. کمر را صاف نگه دارید. شکم را منقبض کنید. یکی از زانوها را بالا ببرید و تا نزدیک بینی بیاروید. حالا با همان پا به سمت عقب لگد بزنید. در این حالت باسن باید کاملا منقبض باشد. این حرکت را ۸ مرتبه با هر دو پا تکرار کنید. لاغری شکم؛ حرکت پیلاتس به پشت بخوابید. زانوها را در حالت ۹۰ درجه قرار بدهید و پاها را بالا بیاورید. شکم را به سمت داخل بکشید و نفس را حبس کنید (حرکت دم). دست‌ها را به سمت بالا و پشت سر ببرید. نفس را رها کنید و دست‌ها را جلو بیاروید. پاها را صاف کنید تا بدن به شکل V انگلیسی شود. این حرکت را ۱۵ مرتبه انجام دهید. لاغری شکم؛ اسکات وزن بدن پاها را به اندازه عرض شانه‌ها باز و زانوها را خم کنید. دست‌ها را به صورت ضربدری روی سینه بگذارید. حالا به طرف پایین اسکات بروید و وزن بدن را روی پاها بیاندازید. زانوها را جلوتر از انگشتان پا به سمت جلو بکشید. کمی در این وضعیت بمانید و سپس به حالت اول بازگردید. این حرکت را در ۵ ست و در هر ست ۵ مرتبه انجام بدهید. لاغری شکم؛ حالت قایق بنشینید و پاها را روی زمین بگذارید. زانوها را خم کنید و دست‌ها را زیر زانو قرار دهید. قفسه‌ی سینه را بالا بکشید. شانه‌ها را عقب بدهید. عضلات شکم را درگیر کنید و پاها را بالا بکشید تا موازی زمین شوند. تعادل بدن را با استخوان‌های نشیمنگاه حفظ کنید. حالا پاها را بیشتر بکشید (هر جا احساس ناراحتی کردید، کشش را متوقف کنید.) دست‌ها را به سمت جلو بکشید. این حرکت را ۵ مرتبه انجام دهید، طوری که هر حرکت به اندازه ۵ تا ۱۵ بار دم و بازدم به طول بیانجامد.
 

بالا