بهترین ترشی برای لاغری و کاهش وزن

  • شروع کننده موضوع مجله خبری
  • تاریخ شروع

مجله خبری

Guest
کدام ترشی برای لاغری و چربی سوزی از همه بهتر است؟ معرفی و انتخاب ترشی مناسب جهت کاهش و کم کردن وزن حداکثری در رژیم لاغری

در طی آزمایشات انجام شده توسط محققین ترشیجات دارای استیک اسید و فروکتوز که نوعی قند است هستند و این قند نه تنها باعث لاغری نشده بلکه باعث چاقی هم می‌شود.

یافته‌های دیگری هم در مورد لاغری دیده می‌شود. طی آزمایشات انجام شده بر روی افراد در مدت 18 هفته نتایج نشان می‌دهد که سرکه‌هایی که در ترشیجات استفاده می‌شوند بر روی رژیم غذایی پرچرب مؤثر بوده و باعث کاهش چربی می‌شود. بنابراین نمی توان در مورد چاق کننده یا لاغر کننده بودن ترشی ها به صورت دقیقی اظهار نظر کرد.

با اینحال سیر ترشی را می توان یکی از ترشی های مناسب دانست ادعا می شود این ترشی سوخت و ساز بدن را بالا برده و در کاهش وزن و لاغری موثر است. البته سیر ترشی به طور کلی خواص بسیار زیادی دارد و مصرف آن در صورت رعایت اعتدال توصیه می شود.

استفاده از برخی ترشیجات طبیعی مانند لیمو ترش تازه، چای ترش سبب چربی سوزی شده اما زیاده روی در استفاده از برخی مانند لیموترش به دلیل وجود مقادیر بالای اسید سیتریک سبب ایجاد مشکلات گوارشی می شود. هر 100 گرم لیموترش کمتر از 20 کالری دارد.

لینک


 

mobina123456

Guest
سلام البته مصرف ترشی و حتی قرص لاغری گیاهی برای افرادی که دچار زخم معده هستند و از معده درد رنج می برند اصلا توصیه نمیشه. بنابراین مصرف ترشی به این افراد اصلا توصیه نمیشود.
 

بالا