برای بزرگ شدن باسنم چکار کنم؟سریعترین راهکار چیست؟

  • شروع کننده موضوع آیلا
  • تاریخ شروع

آیلا

Guest
انواع روش‌های بزرگ کردن باسن چیست؟چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم؟ نحوه اجرای حرکت اسکات برای بزرگ کردن باسن چگونه است؟برجسته کردن باسن با تزریق چربی چگونه است؟

ما به شما با انواع روش‌های مختلف زیر به بزرگ شدن باسن کمک می‎‌کنیم تا بزرگ شدن با سن را هرچه زود تر تجربه کنید.

۱- انجام تمرینات ورزشی
۲- رژیم غذایی
۳- تزریق چربی
۴- پروتز باسن
۵- پکیج حجم دهنده

۱- تمرینات ورزشی برای بزرگ کردن باسن
ورزش برای پهن شدن لگن، شما می‌توانید با ورزش حرکات اصلاحی انجام دهید. به طوری که عضلات قسمت باسن را درگیر کنید. بالا کشیدن عضلات باسن با انجام تمرینات ورزشی کاملاً موثر خواهد بود. با یک روز یا یک هفته ورزش کردن شما به اندام دلخواه نمی‌رسید. باید صبر پیشه کنید و طی چند ماه تغییرات خود را حس کنید.

انجام تمرینات ورزشی زیر به شما برای بزرگ شدن باسن کمک زیادی می‌کند. شما روزانه با برنامه ریزی منظم می‌توانید ورزش‌های مختلف و موثری را برای بزرگ کردن باسن انجام دهید.

اسکوات
لانگز
تمرینات
کششی
یوگا
ورزش‌های کششی می‌تواند روی عضلات باسن شما تاثیر بگذارد و فرم مناسب برای بزرگ کردن باسن به اندام شما بدهد.


حرکات اسکات برای پهن شدن باسن

حرکت اسکات یکی از روش‌های بزرگ کردن باسن
انجام این حرکت همیشه برای ورزشکاران چالش برانگیز بوده و اجرای صحیح این حرکت برای بزرگ کردن باسن بسیار مهم است. در صورتی که به اصطلاح اشتباه بزنید فشار به کمر شما وارد شده و باعث آسیب می‌شود. اما در صورت اجرای صحیح، تاثیر بسزایی بر روی شکل باسن و افزایش سایز باسن شما خواهد گذاشت.

نحوه اجرای حرکت اسکات برای بزرگ کردن باسن چگونه است؟
۱- پای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید.
۲- کمی زاویه به راستای نوک پای تان بدهید.
۳- تصور کنید بر روی یک صندلی خیالی می خواهید بنشینید و تا حد ممکن پایین برید.
۴- به آرامی بلند شوید جوری که به زانوهای شما فشار وارد نشود.

نکته در انجام حرکت سعی کنید نوک پا با نوک زانوها در یک راستا باشند و زانو‌ها از نوک پا جلوتر قرار نگیرند. برای روزهای اول می‌توانید یک شیئی زیر پاشنه پاهای خود قرار دهید تا کمی زاویه بگیرید و حرکت مقداری برای شما آسان تر شود.
Û±Û°-ÛµÛ¹-Û²Û´-images.jpg


حرکت لانگز برای افزایش سایز باسن و کمری باریک

حرکت لانگز برای باسن بزرگ
یکی از چالش برانگیزترین، چربی سوز ترین و تاثیر گذار ترین حرکات ورزشی حرکت لانگز است. انجام این حرکت اکثر عضلات پا را درگیر می‌کند.

نحوه انجام حرکت لانگز، مناسب بزرگ کردن باسن
۱- در حالت ایستاده یک پای خود را به اندازه عرض شانه جلوتر از پای دیگر قرار دهید.
۲- زانوها را خم کنید و تا نقطه که از آن شما فاصله کمی با زمین پیدا کند پیش بروید.
۳- به حالت ایستاده بازگردید.

نکته مهم: در انجام حرکات مربوط به عضلات پا تنفس بسیار مهم است.
نکته مهم: در زمان بازگشت انحنای کمر خود را صاف نگه دارید و روبرو را نگاه کنید این کار از فشار بر ستون فقرات و آسیب جلوگیری می کند.

۲- چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم؟
بزرگ کردن باسن با رژیم غذایی، یک رژیم مناسب و تشکیل شده از انواع و اقسام مواد غذایی به بهبود عملکرد بدن کمک خواهد کرد.

رژیم غذایی مناسب و خواب کافی و منظم برای کنترل هورمون ها بسیار حیاتی است و هرچقدر هورمون استرس و تستسترون در بدن خانم ها کم شود و میزان استروژن بالا برود اندام زنانه بسیار زیبا تر خواهد شد.

تزریق چربی برای بزرگ کردن باسن و برجسته شدن باسن
۳- برجسته کردن باسن با تزریق چربی چگونه است؟
تزریق چربی در گروه جراحی های نسبتاً راحت قرار می‌گیرد و نهایتاً یک تا دو ساعت به طول می‌انجامد. قبل از عمل متقاضی با شیوه انجام عمل، خطرات احتمالی و نتیجه نهایی عمل آشنا می شود و نتیجه عمل با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی نشان داده خواهد شد.

در روش انتقال چربی، چربی مورد نیاز برای تزریق به باسن از قسمت‌های مختلف بدن و معمولا از شکم، پهلوها و ران پا تأمین می‌گردد. به این صورت که چربی از این نواحی ساکشن شده، تسویه می‌شود و آماده تزریق به باسن خواهد شد.

برای انجام این عمل نیاز به بی هوشی کامل یا بی حسی نخاعی خواهد بود. پس از انجام عمل متقاضی در همان روز می‌تواند مرخص شود. و طی ۷ الی ۱۴ روز پس از عمل فعالیت های عادی روزانه خود را انجام دهد.

معایب و عوارض تزریق چربی چیست؟
۱- احتمال عفونت
۲- عدم ماندگاری طولانی مدت
۳- نیاز به استراحت طولانی


روغن خراطین چیست؟
روغن خراطین از پودر کردن نوعی کرم خاکی(خراطین) به دست می آید که معمولاً بر پایه روغن کنجد فراوری می‌شود روغن خراطین اصل بسیار غلیظ است. گاها روغن خراطین به صورت رقیق به فروش میرسد. اما بدانید که به هیچ وجه اصل نیست و استفاده از آن روغن خودداری نمایید. روغن‌ خراطین رنگ تیره و بوی بسیار تندی دارد.

روغن زالو چیست؟
زالو یک موجود جاندار است که امروزه شهرت زیادی را به نام جراح کوچک برای خود بدست اورده است. روغن زالو نیز مانند روغن خراطین یک حجم دهنده بسایر قوی می باشد.

شاید بیشترین محبوبیت روغن خراطین و روغن زالو برای حجم دهندگی شگفت انگیز در بزرگ کردن باسن و سینه خانم ها به دست آمده باشد. این روش یکی از بهترین و به صرفه ترین روش های خوش فرم و پهن کردن باسن و نزدیک‌تر شدن به حالت ساعت شنی است.

این روغن باعث بالا رفتن گردش خون در موضع می شود که باعث حجم گرفتن آن قسمت خواهد شد. برای اثرگذاری کامل با این محصول باید دوره ای ۶۰ الی ۷۰ روزه را بگذرانید. تغیرات این پکیج از هفته سوم استفاده قابل مشاهده است و پس از طی دوره درمان اثر روغن ماندگار خواهد بود.

طریقه مصرف پکیج حجم دهنده برای بزرگ کردن باسن


برای بزرگ کردن باسن با پکیج حجم دهنده راگا، باید طبق آموزش‌ها از پکیج استفاده کنید که در ویدیو بالا به صورت عملی نمایش داده شده است.

۱- ابتدا محل مورد نظر را با آب و صابون به خوبی بشویید، این امر سبب باز شدن منافذ پوست خواهد شد.

۲- برای بالابردن خونرسانی و افزایش گردش خون در ناحیه مورد نظر شروع به ماساژ دادن محل مورد نظر کنید و این کار را به شکل دورانی یا به صورت ضربه های کوچک به اندام مورد نظر در حین ماساژ انجام دهید.

پس از ماساژ شما باید قرمز شدن سطح مورد نظر را ببینید. قرمز شدن پوست به معنای افزایش گردش خون در آن ناحیه است که نشان دهنده این است شرایط برای جذب حداکثری روغن خراطین فراهم شده است.

۳- نوبت استفاده از روغن است پنج قطره از روغن خراطین راگا را روی ناحیه مورد نظر بریزید و همانند مرحله قبل از شروع به ماساژ دادن کنید. سعی کنید فشار زیادی به ناحیه وارد نکنید و با آرامی تمام سطح مورد نظر را با روغن پوشش دهید.

۴- روغن خراطین طبع گرمی دارد و باید جلوی اثرگذاری طبع گرم را بگیریم و اگر نه این موضوع باعث می‌شود در ناحیه مورد نظر جوش بزنید. در این مرحله باید پارچه ای را با آب سرد مرطوب کنید و حدود ۱۰ دقیقه در محل استفاده شده قرار دهید. در دوره استفاده از روغن خراطین بهتر است روزانه برخی خوراکی های طبع سرد مصرف کنید.(مخصوصاً برای افراد گرم مزاج)

۵- حدود یک ساعت اجازه دهید روی پوست بماند تا روغن کاملا جذب پوست شود. روغن خراطین جذب بسیار بالا و سریع دارد و به همین علت اثربخشی آن قابل تضمین است.

اگر قصد بزرگ کردن سیینه‌های خود را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله ما در مورد بزرگ کردن سینه رو هم حتما بخوانید.

برتری پکیج حجم دهنده نسبت به سایر روش‌های بزرگ کردن باسن چیست؟
۱- ماندگاری دائمی
۲- بدون درد
۳- بدون عوارض جانبی
۴- بدون نیاز به استراحت
۵- هزینه پایین
۶- کاملا طبیعی و بدون مواد شیمایی
۷- ضمانت بازگشت وجه

انواع روش‌های باریک کردن کمر و بزرگ کردن باسن
۱- انجام تمرینات ورزشی
۲- مصرف آب
۳- رژیم غذایی
۴- استفاده از گن های لاغری
۵- دوش آب سرد
۶- اجتناب از استرس
۷- بزرگ کردن باسن برای باریک نشان دادن کمر

چگونه سایز دور کمر خود را کم کنیم ، کاهش سایز دور کمر ، برای داشتن اندام زیبا چه باید کرد ، چگونه هیکل خوش فرمی داشته باشیم ، کاهش اندازه دور کمر

داشتن کمر باریک و باسن بزرگ یکی از سنبل‌های زیبایی در زنان است. برای داشتن کمر باریک نیاز نیست زمان زیادی را در باشگاه ورزشی صرف کنید.

باریک شدن کمر با تمرینات ورزشی
بزرگترین عامل تاثیر گذار برای باریک شدن کمر و داشتن کمر باریک انجام فعالیت های ورزشی است و ورزشکار بودن شما علاوه بر ظاهر زیبا بدنی سالم و متناسب برای شما به ارمغان می آورد. چندین نوع تمرین برای باریک کردن کمر وجود دارد که به آنها می پردازیم:

تمرینات مسگری بهترین روش باریک کردن کمر
تمرینات مسگری برای کمر و بزرگ شدن باسن
حرکت مسگری که حرکت بسیار مرسومی است با اثرگذاری بر روی عضلات شکمی، پهلو‌ها و فیله کمر باعث چربی سوزی در بدن و فرم دهی به کمر شما می‌شود.

تمرینات پلانک برای داشتن کمری باریک و باسن بزرگ
باریک کردن کمر با پلانک برای باسن بزرگ
حرکت پلانک انواع و اقسام متفاوتی دارد و این حرکت بر روی عضلات شکمی و پهلو اثربخشی بالایی دارد تمرینات پلانک مانند پلاک شکمی، پلانک پهلو، پلانک ترکیبی وغیره عضلات ناحیه کمر را تحریک و باعث منسجم تر شدن این ناحیه از بدن می‌شوند.


حرکت پهلو با چوب
این حرکت با استفاده از یک چوب که با دستان خود بالای سر خود می گیرید صورت می پذیرد. در این حرکت پا و قسمت نیم تنه پایین به صورت ثابت و نیم تنه بالای بدن در گردش است. کشش و درگیری عضلات شکم و پهلو در این حرکت زیاد است.


فوق العاده ترین حرکات کششی و یوگا برای بزرگ کردن باسن
نرمش‌های متوالی برای قسمت کمر و حرکات یوگا روند باریک شدن کمر شما را تسریع می‌بخشد. همچنین این حرکت کمک فراوانی به بزرگ کردن باسن نیز میکند.


وکیوم عضلات شکم برای باریک شدن کمر
این حرکت سال‌ها از شناخته ترین حرکات ورزشی برای عضلات شکم شناخته می شد ولی امروزه کمی از یادها رفته است. حرکت وکیوم شکم نسبتاً راحت ولی اثر بخش است. برای انجام این حرکت در ابتدا به حالت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید.

نفس عمیق بکشید و تمامی هوای ریه های خود را خارج کنید و سعی کنید شکم خود را تا جای ممکن جمع کنید، این حالت را تا جایی نگه دارید که حس کنید نیاز به نفس گیری دارید.
پس از یک دقیقه استراحت می‌توانید ست بعدی را اجرا کنید می‌توانید روزانه ۵ الی ۱۰ ست وکیوم شکمی انجام دهید.


استفاده از حلقه ورزشی برای بزرگ شدن باسن
ما با حلقه ورزشی آشنا هستیم و شاید تا الان حتی به عنوان سرگرمی تلاش کرده ایم با حلقه ورزشی ورزش کنیم. حلقه ورزشی برای آب کردن چربی های شکم بسیار کارآمد است و کار با حلقه بعد از یادگیری بسیار لذت بخش و آسان حواهد بود و در عین حال در زود هنگام تاثیرات حلقه ورزشی را در باریک کردن کمر خود خواهید دید.

حلقه ورزشی یا حلقه هولاهوپ علاوه بر چربی سوزی با تاثیر مستقیم روی عضلات و چربی های دور کمر به آنها شکل می دهد و باعث باریک تر شدن کمر شما می شود.

مصرف روزانه ۸ لیوان آب برای باسن بزرگ و کمر باریک
چه بخوریم تا باسنی بزرگ داشته باشیم؟ مصرف آب زیاد توسط بسیاری از متخصصان علم تغذیه پیشنهاد می‌شود. آبرسانی به بدن علاوه بر بالا بردن سوخت و ساز و اثربخشی برای چربی سوزی باعث می‌شود بدن آب کمتری در میان بافت ها ذخیره کند. این یعنی کمری جمع و جور تر و باریک تر.

به طور مثال فرض کنید میخواهید به سفری دور عازم شوید و قصد ندارید در بین مسیر توقف کنید؛ حتماً قبل از سفر باک خودروی خود را پر می کنید تا در میان مسیر نیاز به توقف و سوختگیری نداشته باشید، اما برای کارهای روزمره نیاز نیست باک خودروی شما همیشه پر باشد و شما درمواقع نیاز به راحتی می توانید سوختگیری کنید. چرا؟ چون پمپ بنزین در دسترس شما است.

راز مصرف آب و باریک تر شدن کمر نیز همین است. وقتی شما میزان مناسبی از آب را به بدن خود برسانید مغز شما دیگر نیاز نمی بیند آب زیادی بین بافت ها ذخیره کند و تا حدودی اطمینان پیدا می‌کند که شما آب مورد نیاز روزانه را تامین خواهد کرد.

برعکس اگر روزانه مقدار آب کمی به بدن خود برسانید مغز برای جلوگیری از قحطی آب شروع به ذخیره سازی آب مورد نیاز خود در بین بافت ها می‌کند و این امر باعث بزرگتر دیده شدن و حجیم بودن بافت‌ها خواهد شد.


تاثیر رژیم غذایی بر باریک شدن کمر
یک رژیم غذایی مناسب متشکل از ویتامین ها پروتئین ها چربی های سالم و سبزیجات باعث عملکرد مناسب بدن شما شده و چربی های اضافه را حذف خواهد کرد.
نکته مهم: برای باریک شدن کمر و حذف چربی های شکم و پهلو تعداد وعده‌های غذایی خود را زیادتر و حجم هر وعده را کمتر کنید. یعنی هر وعده بزرگی که در قبل میل می‌کردید را تقسیم کرده و در طی دو وعده میل کنید.رژیم غذایی نیز یکی از مهم ترین عوامل در بزرگ کردن باسن و سفت بودن آن نیز بحساب می‌آید.

برجسته کردن باسن ا برای باریک نشان دادن کمر
در ابتدای مقاله به روش‌های بزرگ کردن باسن پرداختیم. با پهن کردن و ایجاد اختلاف اندازه بین کمر و باسن، کمر خود را باریک‌تر نشان خواهید داد. همچنین استفاده از لباس‌هایی که شما را باریک نشان می‌دهند نیز اثر بخش خواهد بود. قسمت کمر این لباس ها تنگ تر و قسمت شانه و باسن، این لباس ها کمی پهن تر دوخته و نمایش داده می‌شوند.

استفاده از گن های لاغری برای بزرگ شدن باسن
بستن گن لاغری برای کمر در همان لحظات اولیه چند سایز از دور کمر شما را کم خواهد کرد و در دراز مدت با اثربخشی بر شکل کمر شما باعث باریک تر شدن کمر شما می شود.

تاثیر دوش اب سرد در بزرگ کردن باسن
دوش آب سرد و داشتن کمری باریک
در بدن ما دو نوع چربی سفید و قهواه‌ای داریم. چربی سفید که چربی معمولی بدن به شمار رفته و نشانه چاقی است؛
چربی قهوه‌ای نوعی چربی بسیار متراکم و برای بدن چربی مفیدی به شمار می‌رود.

چربی ها بزرگترین غده ترشح کننده هورمون در بدن به شمار می‌روند و کار ترشح هورمون گرسنگی را انجام می‌دهند. با دوش آب سرد منظم و کمپرس سرد قسمت کمر به مرور چربی‌های ناحیه کمر خود را متراکم کرده و به بدن دستور دهید تا چربی‌های ناحیه‌ی کمرر را به چربی قهوه‌ای و متراکم تبدیل کند که در این صورت کمری باریک تر داشته باشید.

کنار گذاشتن عوامل استرس زا، بهترین راه حل بزرگ شدن باسن
استرس در بدن باعث ترشح هورمون کورتیزول خواهد شد و این هورمون یکی از عوامل تولید چربی در بدن است سعی کنید استرس را از خود دور کنید. اگر شما می‌خواهید اندام ایده ال و فوق العاده‌ای داشته باشید بهتر است به دور از هر دغدغه‌ی فکری به ورزش‌های مخصوص بزرگ کردن باسن بپردازید تا زودتر به نتیجه‌ی دلخواه خود برسید.
 

دختری از اعماق جهنم?

Guest
برای کوچیک کردن هم راه حل بزار???
 

بالا