امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود

  • شروع کننده موضوع مجله خبری
  • تاریخ شروع

مجله خبری

Guest
به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در جلسه ستاد امتحانات استان با تأکید بر اینکه برگزاری امتحانات از دید دستگاه تعلیم و تربیت جزئی از فرآیند آموزش است، اظهار کرد: بااین‌حال اولویت اول دستگاه تعلیم و تربیت حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران است، بنابراین امتحانات باید به‌گونه‌ای برگزار شود که استرس دانش آموزان، خانواده‌ها و همکاران ما کاهش یابد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی یادآور شد: برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان پایه‌های نهم و دوازدهم به سبب تأثیر بالای آن بر فرآیند ادامه تحصیل دانش آموزان دارای الزام قانونی است.

وی تأکید کرد: حداکثر تلاش ما این خواهد بود که پروتکل‌های بهداشتی به‌خوبی و با دقت رعایت شود تا هیچ دغدغه‌ای برای دانش آموزان و خانواده‌ها وجود نداشته باشد.

خدابنده بابیان اینکه ۲ درس از امتحانات پایه نهم به‌صورت هماهنگ استانی و الباقی به‌صورت منطقه‌ای برگزار خواهند شد، افزود: امسال سوابق تحصیلی دانش آموزان برای ثبت‌نام در دانشگاه و انتخاب رشته تا ۶۰درصد تأثیرگذار خواهد بود.

وی ابراز کرد: امتحانات همه دروس پایه دوازدهم به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و طراحی سؤالات امتحانی در هر دو پایه نهم و دوازدهم بر مبنای بارم‌بندی دروس در شرایط قرمز است.
 

دختر جذاب

Guest
راستش به نظر من جدا از بحث ویروس و کرونا باید حضوری باشه اگه کرونا رو فاکتور بگیریم
امتحان تمام پایه ها به خصوص دوازدهم و نهم

چون مدت خیلی زیادی رو تو خونه وقت داشتن
حالا درس های سخت مثل ریاضی و فیزیک و شیمی رو میشه با کمک معلم خصوصی یا دیدن فیلم های آموزشی مختلف یاد گرفت
ولی خدایی درسایی مثل ادبیات و جغرافی اینا خیلی احتیاجی به توضیح نداره

دانش اموزا هم تو این مدت ها کلی وقت داشتن برای خواندن ، ببخشید ولی به جای اینکه تمام وقت اینستا گردی کنند و مشغول گرفتن دابسمش و همخوانی با آهنگای تتل.و تو کلیپ هاشون باشند می شستن درس می خواندن


مورد حمله ی دانش اموزا قرار نگیرم صلوات
 

بالا