آموزش پرکردن و پوشاندن جای میخ روی دیوار

مجله خبری

Guest
راهنمایی برای انتخاب بهترین روش جهت از بین بردن جای خالی سوراخ میخ و پیچ در دیوار و کاغذ دیواری

پرکردن جای میخ با خمیر دندان​


خمیردندان سفید یک نجات‌ دهنده‌ کامل است ـ ارزان است و احتمال زیادی دارد که مقداری از آن را در قفسه‌ی داروهایتان پیدا کنید. خمیردندان برای سوراخ‌های کوچک‌تر روی دیوار بسیار مناسب است، به‌خصوص به این دلیل که خمیردندان ترک می‌خورد. برای جلوگیری از ترک‌خوردگی هم، مقداری آسپرین را خرد کرده و پودر کنید و با مقداری خمیردندان قاطی کنید تا خمیری تازه ایجاد شود. سپس مخلوط خمیردندان ـ آسپرین را به دیوار بزنید و بگذارید همان‌طور خشک شود.

1614635373988.jpeg


پرکردن جای سوراخ میخ با چسب​


اگر سوراخ‌های کوچک‌ تری روی دیوار دارید برای پر کردن‌شان از مقداری چسب المر با گوش‌پاک‌کن استفاده کنید. تمام تلاش‌تان را بکنید تا لایه‌ی چسب هرچه بهتر با سطح دیوار تراز باشد ـ وقتی چسب سفت شد باید اضافه‌های چسب خشک‌شده را بکنید تا به سطح صافی برسید. پس از آن، روی ناحیه را رنگ کنید تا به سطحی یکنواخت برسید.

1614635306004.jpeg


پوشاندن سوراخ میخ با جوش شیرین​


اگر هیچ خمیردندانی دم‌دست ندارید، مقداری جوش شیرین را با چسب سفید مخلوط کنید و سوراخ‌ها را با آن پر کنید. این مخلوط غلظت زیادی را که لازم دارید ایجاد می‌کند و مثل سنگ خشک می‌شود. با همین وسیله و با کمک گرفتن از یک تیغه‌ی بتونه سوراخ را پر کنید و با رنگی که با دیوار هماهنگی دارد روی آن را بپوشانید.

بهترین روش از بین بردن سوراخ میخ در دیوار​


به مغازه‌ی ابزارفروشی بروید و بسته‌ای خمیر بتونه، یک تیغه‌ی بتونه، کاغذ سمباده‌ی ریز و مقداری رنگ دستی بخرید. برای شروع خمیر بتونه را به سوراخ بمالید تا کاملاً آن را پر کند. بعد از تیغه استفاده کنید تا لایه‌ی بیرون مانده را با دیوار تراز کنید. وقتی همه‌چیز خشک شد، ناحیه را سمباده‌کاری کنید تا به سطح همگونی با باقی دیوار برسید. بعد مقداری از رنگ دستی را که لازم است روی کار بمالید.
 

بالا