آموزش هشتگ گذاری در وردپرسی

  • شروع کننده موضوع narngk.
  • تاریخ شروع

narngk.

Guest
سلام خدمت شما همراهان محترم ،روزتون بخیر،امیدوارم روز پاییزی خوبی رو در پیشه رو داشته باشید.
دوستان عزیز آموزش امروز درباره هشتک "#"گذاری در وردپرسی می باشدو حتما شما با هشتگ گذاری در شبکه های اجتماعی آشناییت دارید .پس امروز هم با این آموزش با ما همراه باشید تا چگونگی هشتگ گداری در وردمرسی یادبگیریم??

آموزش هشتگ گذاری در سایت وردپرس​

دوستان عزیز اگر شما با شبکه های اجتماعی سر و کار داشته باشید حتما با هشتک گذاری در انها آشنا هستید و دلیل انجام این کار را می دانید و با استفاده از هشتک در شبکه های اجتماعی کاربران می توانند به نوعی برای خود برچسبی را انتخاب کنند . برای مثال با دقت به هشتک هایی که در اینستاگرام گذاشته می شود ، می بینید که به صورت تگ (tag) می باشند و میشه گفت تا حدودی مث برچسب هایی هستند که برای مطالب وردپرس قرار می دهید . در این اموزش وردپرس ابتدا تصمیم گرفتیم که یک توضیح کوتاهی از هشتک برای شما بدهیم و بعدش بریم به سراغ افزونه برای هشتک گذاری در وردپرس ، پس با ما همراه شوید .

مشاهده پیوست 230424
از قابلیت هایی که هشتگ گذاری در اختیار کاربران اینترنتی قرار می دهد این است که آنها بتوانند مجموعه ای از پیام و مطالبی را که شامل آن هستند را پیدا کنند و می توان گفت در جست و جوی مطالب به کاربران کمک می کند و معمولا رایج ترین کلمه مربوط به یک موضوع را با علامت هشتگ می اورند و علامت # را قبل از کلمه می آورند و برای نامگذاری هشتگ شما می توانید از حروف و اعداد و علایم مجاز دیگر استفاده نمایید و نباید از بعضی علامت ها در کنار # استفاده کنید . مثل دالر $

تاریخچه​

اگر بخواهید بدانید اولین بار علامت هشتگ در کدام شبکه اجتماعی استفاده شد در توییتر بود و پس از آن گسترش پیدا کرد و در سایر شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس، فیسبوک ، اینستاگرام و یوتیوب و ….. و استفاده از این علامت هم بدون مزیت نبوده و دارای مزیت هایی می باشد برای مثال مطالبی را که قبلا در هشتگ نوشته شده است را همه کاربران می توانند مطالعه کنند و لازم به اشتراک گذاری مطالب نیست و اگر شما هشتگ مورد نظر خودتون را بزنید دیگه لازم نیست برای پیدا کردن موضوع تون به جست و جو بپردازید و می توانید مطالب گوناگون را مطالعه نمایید و شما می توانید در جست و جوهای گوگل از هشتگ استفاده کنید .

هشتگ اولین بار در شبکه‌های IRC برای برچسب‌گذاری گروه‌ها و موضوعات به کار گرفته شد. همچنین برای علامت‌گذاری پیام‌های فردی که به یک گروه خاص مربوط است و همچنین برای علامت‌گذاری پیام‌های فردی متعلق به یک موضع یا «کانال» خاص استفاده می شود. به طور کلی، کانال‌ها یا موضوعاتی که در یک شبکه ی IRC داخلی در دسترس هستند، با علامت مخلوط # اضافه شده‌اند . در اموزش امروز هدف استفاده از هشتگ در وردپرس می باشد که قبل از معرفی این افزونه بهتره که شما ویژگی ها و قابلیت های آن را بدانید که به صورت زیر است :

بعضی از مزایا و ویژگی های افزونه هشتگ گذاری در وردپرس

  • قابلیت استفاده از هشتگ های استاندارد در سایت
  • قابلیت انتخاب استایل های متفاوت برای هشتگ
  • امکان لینک دار شدن هشتگ ها
  • امکان نمایش هشتگ‌ها در نتایج جست و جوی کاربران سایت و یا به صورت مجزا
  • از همه مهم ترین پشتیبانی از زبان های غیر لاتین از جمله زبان فارسی
  • و ……………..

 

بالا