آموزش لاغری 5 تا 8 کیلو در ماه بدون عوارض جانبی

آیلا

عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
قورت دادن یک حبه سیر به صورت ناشتا و با معده خالی داروی معجزه گری برای لاغری شکم محسوب می شود و برای درمان یبوست و درد روده بسیار مؤثر است. بنابراین می توانید یک حبه سیر را به صورت یک قرص با یک لیوان آب به صورت ناشتا و با معده خالی نوش جان کنید این روش برای لاغری در یک ماه و چربی سوزی بسیار مفید و مؤثر است

کاهش مصرف کربوهیدرات، قند و نشاسته
چگونه با کاهش مصرف کربوهیدارت لاغری 5 تا 8 کیلو در ماه میسر می شود؟ کاهش مصرف کربوهیدرات ها به طور غیرمستقیم در فرآیند لاغری تاثیرگذار است. کاهش این مواد در رژیم غذایی مسیر را برای شما هموار می کند. کربوهیدرات ها باعث افزایش اشتها و در نتیجه خوردن غذای بیش تر می شوند.

کاهش مصرف این مواد یکی از مهم ترین توصیه پزشکان متخصص برای لاغر شدن به شمار می رود. با این کار معضلی بزرگ در مسیر لاغری را حل خواهید کرد. مشکل گرسنگی و داشتن اشتهای بالا رفع می شود. تمایل به غذا کمتر شده و در نتیجه وزن زیادی از دست می رود. بنابراین کربوهیدرات ها را کاهش دهید و مواد غنی دیگری را جایگزین آن ها کنید.

مصرف پروتئین

مصرف روزانه و مرتب پروتئین برای سلامتی بدن بسیار ضروری به شمار می رود. مقدار مصرف این مواد مغذی در مردان و زنان متفاوت است. مردان به طور متوسط به روزانه ۵۶ تا ۹۱ گرم پروتئین نیاز دارند. زنان نیز برای داشتن بدنی سالم باید ۴۶ تا ۷۵ گرم پروتئین را به طور روزانه مصرف کنند. خوردن پروتئین به مقدار کافی باعث احساس سیری خواهد شد. با تامین پروتئین روزانه مصرف میان وعده و تمایل به خوردن آن به شدت کاهش خواهد یافت.


برنامه ورزشی 5 الی 8 کیلو ماهانه
داشتن برنامه ورزشی در کنار رژیم غذایی از اقدامات اساسی برای لاغری است. ورزش علاوه بر هموار کردن مسیر به بهبود سلامتی کمک شایانی می کند. اگر به دنبال لاغری 5 تا 8 کیلو در ماه هستید، حتما برنامه ورزشی مشخصی را دنبال نمایید. در این بخش به طور خلاصه شما را با ورزش های موثر بر لاغری آشنا می کنیم. برای کسب نتیجه دلخواه می توانید از ورزش ها و نرمش های پیشنهاد شده در این بخش استفاده نمایید.


ورزش ها

در ابتدا شما را با ورزش های موثر برای لاغری آشنا می کنیم. استمرار و پیوستگی دو فاکتور ضروری برای موفقیت در این مسیر به شمار می روند. برای همین برنامه مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید و از آن پیروی نمایید. ورزش های توصیه شده به شرح زیر هستند:

آهسته پیاده روی کنید. (می توانید از تردمیل استفاده نمایید.)
سرعت پیاده روی را به مرور افزایش دهید.
در آب استخر قدم بزنید.
شنا کنید.
برقصید.
هفته ای یک مرتبه کوهنوردی کنید.
از ورزش های گروهی غافل نشوید. ورزش هایی چون زومبا و ایروبیک
دوچرخه سواری کنید. برای این کار می توان از دوچرخه ثابت نیز استفاده نمود.


نرمش ها

برای کاهش وزن به تجهیزات خاصی نیاز ندارید. به منظور لاغری 5 تا 8 کیلو در ماه می توانید این نرمش های ساده را در کنار سایر فعالیت ها انجام دهید. نرمش های ذکر شده به وسایل نیاز ندارند. حتی در خانه نیز قادر به انجام آن ها هستید. نرمش ها به شرح زیر هستند:

خیز با استفاده از پله
حلقه همسترینگ
کشیدن ماهیچه های ساق به سمت بالا
پروانه زدن
لیفت یا همان بالا نگه داشتن پا
شنا رفتن
وال سیت
کرانچ​
 

بالا