بهترین استایل مناسب شال مشکی

پرند اسکارف

کاربر جدید
عضویت
Jan 20, 2024
جنسیت
خانم
بهترین استایل مناسب شال مشکی

صنعت مد مدام در حال تغییر و تحول است. این موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند به راحتی با توجه به سلیقه شخصی خود و استایل مدنظرشان به پوشش مناسبی که می خواهند دست پیدا کنند. روسری و شال از گذشته های بسیار دور توسط بانوان کشور ما مورد استفاده قرار می گرفته است. اما امروزه به دلیل سادگی بیشتری که در پوشیدن شال وجود دارد اکثرا سعی می کنند تا شال را گزینه انتخابی خود قرار دهند. در ادامه ما سعی داریم به انواع مختلفی از نمونه های تولید شده پرداخته و بهترین استایل مناسب را برای ست کردن با آن به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

تعریف شال

شال زنانه و روسری زنانه یک نوع پوشش سنتی و ابتدایی می باشند که توسط مردان و زنان در گذشته استفاده می شده است. اما امروزه اکثرا بانوان برای پوشش سر خود از آن بهره می گیرند. شکل مستطیلی شال باعث شده است تا جوانان امروزه به جای انتخاب روسری، از این مدل پوشینه استفاده کنند.

انواع شال مشکی به همراه استایل مناسب

شابد در ابتدا فکر کنید خرید شال زنانه کاری وقت گیر و هزینه بر است. اما امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی شما می توانید به راحتی نسبت به خرید شال زنانه اقدام نمایید. شال مشکی همانطور که می دانید دارای انواع مختلفی است که در ادامه سعی داریم به انواع جنس پارچه آن اشاره کنیم.

1- شال مشکی ابریشمی

شاید شما در ابتدا فکر کنید که ابریشم پارچه ای است که تنها برای تهیه روسری از آن استفاده می شود. اما اینطور نیست. ابریشم در طرح و نقش پارچه علاقه مندان بسیاری را در صنعت مد به خود جذب کرده است به طوری که طراحان مد از هر فرصتی استفاده می کنند تا پارچه ابریشم را در طرح های خود به کار ببرند. از لحاظ کارایی باید گفته شود که بافت ابریشم بسیار ظریف و حساس می باشد، به همین علت نیز در هنگام استفاده باید از آن مراقبت شود. معمولا شال ابریشمی در فصول بهار و تابستان پوشیده می شوند. از شال ابریشمی برای پوشیدن در اغلب مهمانی های بهاره استفاده می شود. بافت سبک و مجلسی شال ابریشمی به همراه طرح و نقش زیبایی که بر روی وجود دارد، باعث می شود تا یک انتخاب بسیار شیک به شمار آید. به همراه شال ابریشمی مشکی می توانید از کفش های مجلسی و مانتو و شلوار های شیک مناسب با مهمانی استفاده کنید.

2- شال مشکی حریر

از لحاظ جنس پارچه، حریر و ابریشم به هم شباهت دارند. حریر نیز پارچه ای نارک می باشد که برای تولید شال و روسری استفاده می گردد. افرادی که مو و پوست بسیار حساسی دارند می توانند از شال حریر استفاده کنند. شال زنانه حریر به دلیل بافت سر و لیزی که دارد مدام باید در حال رسیدگی و مرتب کردن آن بود به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده در محیط های بیرون از منزل نمی باشد. پوشیدن شال مشکی حریر، بیشتر مناسب محیط های مهمانی و مجالس است. برای ست کردن آن با استایل مناسب باید بدانید که این شال مشکی حالتی مجلسی دارد و بهتر است به همراه آن از کفش مجلسی، مانتو و لباس مجلسی استفاده کرد. برای ست کردن و انتخاب رنگ مناسب برای ست کردن با شال مشکی حریر، می توانید از کفش و کیف مشکی استفاده نمایید.

3- شال مشکی ساتن

شال مشکی ساتن نیز از جمله شال های مجلسی شکیل زنانه می باشد که اغلب در مهمانی ها استفاده می شوند. شال ساتن مشکی دارای دوروی مشکی براق و مشکی ساده و مات است. نسبت به جنس پارچه ابریشمی و حریر باید گفت که شال مشکی زنانه از ضخامت بیشتری برخوردار است. شال ساتن مشکی زنانه مانند ابریشم و حریر از تنوع بالایی در شکل و مدل و طراحی برخوردار می باشد. این شال نیز از روی سر لیز می خورد و برای استفاده در محیط های کاری مناسب نیست.
برای انتخاب استایل مناسب برای پوشیدن به همراه شال مشکی زنانه، باید به محیط توجه کنید. اغلب استفاده از شال مشکی ساتن زنانه، در محیط هایی مانند عروسی و مهمانی می باشد. انتخاب شال مشکی زنانه برای محیط های رسمی نیز انتخاب مناسبی است. شال مشکی بهتر است به همراه کفش و کیف مناسب با آن ست شود. برای انتخاب شلوار نیز از شلوار های اداری و رسمی استفاده کنید و ترجیحا اگر انتخابتان پوشیدن در مکانی رسمی است از رنگ مشکی و سفید برای مکمل آن انتخاب کنید. البته که شال نخی به همین ختم نمی شود و انواع مختلفی دارد.

4- شال مشکی نخی

شال زنانه مشکی نخی، تولید شده از پنبه و الیاف طبیعی که باعث ایجاد حس خنکی و تازگی در شما می شود. شال نخی یکی از محبوب ترین شال هایی است که بانوان سعی می کنند در روز مرگی های خود از آن استفاده کنند. شال مشکی نخی یک کار ساده اما مناسبی برای پوشیدن به همراه مانتو های مختلف می باشد. شال مشکی نخی بیشتر برای استفاده در فصول بهار و تابستان مناسب می باشد. این پارچه نخی می تواند به راحتی هوا را از خود عبور داده و مانع از عرق کردن سر و صورت شما در هوای گرم تابستان شود. یکی از معایبی که استفاده از شال نخی می تواند داشته باشد، چروک بیش از حد پارچه شال مشکی می باشد برای ست کردن لباس مناسب به همراه شال زنانه نخی نیازی به سخت گیری نیست. شما در صورت تمایل می توانید شال مشکی نخی را به همراه، کیف و یا کفش خود ست کنید. ست کردن رنگ شلوار نیز می تواند گزینه مناسبی باشد. در ادامه به چند نمونه از طراحی های شال مشکی نخی اشاره خواهیم کرد.

• شال مشکی پلیسه زنانه

شال نخی پلیسه ای از جمله شال های نخی زنانه است که طرفدارن بسیاری دارد. این شال از حالت سادگی خارج شده اما از چنان طرح و نقشی هم برخوردار نیست که نشود آن را در محیط های کاری پوشید. شال پلیسه ای مشکی یک انتخاب ساده اما مناسب برای تمامی مکان ها می باشد و شما می توانید به همراه آن هم از استایل اسپرت و استایل مجلسی استفاده کنید.

• شال مشکی گل دار

برخی از شال های نخی، دارای طرح و رنگ های خاصی می باشند. در برخی از طرح های این شال گل های برجسته یا ساده ای بر روی شال قرار دارد که باعث زیبایی بیشتر شال می شود. شال مشکی گلدار، با زمینه مشکی و تیره با گل هایی با رنگ های روشن، باعث جلب نظر می شود. بهتر است هنگام انتخاب شال نخی گل دار از مانتو شلوار های کاملا ساده و بدون طراحی های شلوغ استفاده کنید.

• شال مشکی نخی ساده

شال نخی ساده، از هیچ طرح و نقشی برخوردار نمی باشد. بسیار ساده دارای بافتی نازک و خنک است. یک انتخاب ساده و مناسب برای روز های گرم تابستان است. انتخاب شال تک رنگ مشکی، برای محیط کاری می تواند یک انتخاب مناسب باشد. شال نخی ساده از لحاظ هزینه، دارای قیمتی مناسب تر است اما شما می توانید از آن به مدت طولانی استفاده کنید.

5- شال مشکی موهر

شال مشکی موهر یکی از زیبا ترین شال های مورد استفاده در فصول پاییز و زمستان است. شال مشکی موهر از پشم بز تولید شده است. به همین دلیل نیز خیلی دیر چروک می شوند. شال موهر دارای تنوع زیادی است و بیشتر طرح های آن حالت سنتی دارند و دارای رنگ های کرم و قهوه ای و شکلاتی و نارنجی می باشند. شال مشکی موهر مانند دیگر شال ها از روی سر، لیز نمی خورد و شما می توانید به آسانی از آن در محیط های بیرون از منزل استفاده نمایید.
اگر از دسته افرادی هستید که طرفدار استایل های مینیمال می باشند، می توانید شال موهر را انتخاب نمایید. استفاده از یک شال موهر تک رنگ، به همراه کت های چهار خانه ای که رگه هایی از نخ مشکی در آن ها به کار رفته باشد به همراه نیم بوت و شلوار اسپرت تیره می تواند انتخاب مناسبی برای فصل پاییز باشد. ترجیحا سعی کنید کت های چهارخانه ای را انتخاب کنید که ترکیبی از رنگ های مشکی و نارنجی و قهوه ای را در خود داشته باشد.

با شال مشکی چه رنگ لباسی ست می شود؟

در این قسمت ما رنگ هایی را که می توانید در کنار شال مشکی بپوشید نام می بریم. شما می توانید رنگ های مکمل را به عنوان پیراهن یا دامن، شلوار، کفش و کیف استفاده کنید.

• رنگ سفید

رنگ سفید یک رنگ کاملا متضاد با رنگ مشکی اما کاملا شیک می باشد. ترکیب رنگ سفید به همراه شال مشکی یک استایل رسمی از استایل شما می سازد. با ترکیب رنگ مشکی و سفید باعث جلب توجه افراد در مهمانی های رسمی می شوید. ترکیب پیراهن یا مانتو سفید به همراه شال مشکی در افراد، باعث ایجاد حس اطمینان خواهد شد.

• قهوه ای

رنگ قهوه ای نیز از رنگ های انتخابی برای استفاده در محیط های اداری و رسمی می باشد. مانتو یا جلیقه قهوه ای یک ترکیب مناسب در کنار استفاده از شال مشکی است. برای انتخاب شلوار نیز باید از شلوار اداری ساده مشکی یا شلوار جین های مشکی استفاده کنید. برای ست کردن کیف با رنگ شال نیز، بهتر است رنگ کیف و کفش شما با یکدیگر همخوانی داشته باشند.

• خاکستری

خاکستری یک رنگ خنثی به شمار می آید اما ترکیب آن با رنگ مشکی می تواند یک انتخاب مناسب باشد. برای ترکیب با شال مشکی بهتر است از رنگ خاکستری روشن تری برای انتخاب مانتو یا پیراهن های زیر وست خود انتخاب کنید.

• آبی

یکی از رنگ هایی که اغلب افراد برای استفاده در بیرون از منزل و محیط های رسمی استفاده می کنند رنگ آبی یا سرمه ای است. هر یک از بانوان باید در کمد لباس های خود مانتو سرمه ای یا آبی داشته باشد. اگر مانتو شما دارای تناژ رنگی روشن تری است بهتر است در محیط های دوستانه آن را استفاده نمایید. اگر هم انتخاب شما مانتو یا پیراهن سرمه ای است بهتر است در محیط های رسمی به همراه شال مشکی بپوشید.

• سبز

رنگ سبز، رنگی است که این سال ها بسیار محبوب بوده و ترکیب آن با دیگر رنگ ها نیز، باعث شده تا از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. شما می توانید شخصی باشید که رنگ بندی استایل خود را انتخاب می کند. برای مثال انتخاب اینکه آیا شما می خواهید رنگ مانتو بیشتر به چشم بیاید؟ در این صورت باید تمامی رنگ های شال و شلوار و کیف و کفش خود را با هم ست کنید.

• قرمز

انتخاب رنگ قرمز در کنار رنگ شال مشکی، ممکن است در شما یا افراد و مخاطبانتان باعث ایجاد حس طراوت و در عین حال هیجان شود. ترکیب رنگ قرمز و مشکی شما فردی سرزنده و شاداب، با روابط اجتماعی بالا نشان می دهد. از این ترکیب می توانید در مهمانی ها یا تولد های دوستانه استفاده کنید.

استایل مناسب با شال مشکی

برای انتخاب بهترین و مناسب ترین استایل به همراه شال مشکی، تنها به خودتان بستگی دارد. برای پوشیدن شال مشکی به همراه استایلتان، در ابتدا باید این موضوع را متوجه باشید که آیا رنگ مشکی شال شما به استایلی که انتخاب می کنید مرتبط است یا خیر. در ادامه استایل های روز مد و فشن را که شما می توانید به همراه آن ها شال مشکی را ست کنید نام می بریم.

1- استایل کلاسیک

اغلب رنگ های بکار رفته در استایل کلاسیک دارای ترکیب رنگ بندی مشکی می باشد. در کنار آن پوشیدن شال مشکی می تواند باعث جذابیت بیشتر این استایل شود. برای انتخاب کفش و کیف نیز سعی کنید رنگ های آن ها را در یک تناژ رنگی با هم ست کنید.

2- استایل کژوال

استایل کژوال، یک استایل راحت و آزاد است اما این استایل راحت را می توانید در محیط های اداری یا مهمانی های رسمی استفاده کنید. استایل کژوال، یک استایل شیک و مرتبی است که هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید از هودی، تیشرت، کت، شلوار اداری یا جین، استفاده کنید.

3- استایل رسمی

استایل رسمی شامل کت و شلوار، مناسب برای قرار های کاری و رسمی می باشد. ترکیب استفاده از رنگ هایی مانند آبی، قهوه ای و خاکستری که می تواند ترکیب خوبی باشد.

4- استایل مینیمال

استایل مینیمال، یک استایل کاملا ساده می باشد. لباس های انتخاب شده در استایل مینیمال اکثرا، بدون طراحی های شلوغ بوده است. ترکیب رنگ هایی که در این استایل استفاده می شود، رنگهای ملایم و روشن هستند. به همین دلیل هم شما می توانید برای نشان دادن تضاد در رنگ های انتخابی در این استایل یک شال مشکی کاملا ساده را بپوشید. تا حد امکان به ترکیب رنگ بندی که قرار است با شال مشکی پوشیده شوند دقت کنید.
نتیجه گیری
همانطور که مشاهده کردید، شال مشکی مانند شال های دیگر از تنوع بالایی در کیفیت و جنس پارچه برخوردار است. علت اینکه شال مشکی نسبت به شال های دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار است، شاید راحت ست کردن آن با هر استایل و هر رنگ لباس باشد. برای خرید شال مشکی زنانه می توانید از خدمات فروشگاه پرند بهره مند شوید. این فروشگاه تنوع بالایی در محصولات روسری و شال زنانه دارد. فروشگاه ، علاوه بر فروش شال محصولاتی چون روسری و کیف زنانه نیز به فروش می رساند.
 

دلبر

⭐⭐سوپر استار⭐⭐
عضویت
May 3, 2023
جنسیت
خانم
هر کی خوند خلاصشو بهم بگه
 

بالا