آموزش نحوه صحیح جذب سرمایه برای ترید

آیلا

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
بهترین و آسان ترین روش جذب سرمایه برای ترید

حرفه ای ترین معامله گران ماهانه 5-15 درصد از فارکس سود میگیرند ،سرمایه تریدر ایرانی برای شروع حتی اگر 100 میلیون تومان هم باشد (2 هزار دلار) در بهترین حالت با کنترل ریسک و مدیریت سرمایه میتواند بین 5 تا 15 میلیون تومان کسب سود کند . آیا این مبلغ برای تریدری که سال ها تلاش کرده و تجربه به دست آورده کافی است؟ (با توجه به تورم افزایشی در ایران)

بدون شک با افزایش ریسک برای کسب سود بیشتر ، تریدر به جمع 90 درصد افرادی میپیوندد که در فارکس سرمایه اولیه شان را نیز از دست داده اند. بنابراین معامله گر باید برای سودهای بزرگ تر با ریسک پایین تر ، به دنبال جذب سرمایه باشد تا بتواند در بازار پرتلاطم فارکس که خیلی از افراد بازنده هستند ، ماندگار شود.

طبق گزارش Glassdoor میانگین درآمد معامله گرای روزانه در دنیا ماهانه حدود 6500 دلار است

روش های مختلفی برای جذب سرمایه وجود دارد اما تریدر باید از لحاظ روانی در بالاترین سطح باشد تا بتواند با سرمایه ای که جذب کرده در آرامش کامل ترید وکسب سود کند ، کوچک ترین دغدغه ذهنی میتواند روی عملکرد تریدر تاثیر منفی بگذارد.

جذب سرمایه از خانواده شاید در نگاه اول منطقی به نظر برسد از این بابت که مجبور به پرداخت سود تضمین شده به خانواده نیستید ، این در شرایطی است که سودی کسب نکنید ، اما اگه به هر دلیل ضرر کنید یا سرمایه از بین برود چه میکنید؟ چطور باید پاسخگو اعتماد خانواده باشید، نگرانی از دست دادن سرمایه خانواده قطعا روی عملکرد تان تاثیر گذار است .

با دلار 50 هزار تومانی بدون شک نگران از دست رفتن سرمایه خانواده هستید ، این استرس روی عملکردتان تاثیر منفی میگذارد.

شاید انتخاب بعدی تریدر جذب سرمایه از سرمایه گذاران باشد ( از طریق ارتباط مستقیم) اما سرمایه گذار به دنبال کسب سود است ، تریدر مجبور است برای پرداخت سود سرمایه گذار ، ریسک بیشتری کند ، پایان تحمل این حجم از استرس و خطر نابودی سرمایه در نهایت تقسیم سود به شکل غیر منصفانه است که به دید معامله گری ریسک به ریوارد خوبی ندارد. ( اصل پول و درصدی از سود را باید تضمین کنید ، در بازاری که هیچ ضمانتی ندارد)


بهترین روش جذب سرمایه گذار با پراپ تریدینگ
پراپ فرم (پراپ تریدینگ) کمک میکند، دغدغه ی روش های دیگر جذب سرمایه برای ترید به صفر برسد ،به عنوان مثال اگه نگران نحوه تقسیم سود هستید در این روش سود تا 90 درصد به تریدری میرسد که پشت چارت ساعت ها تلاش میکند نه سرمایه گذار ، یا اگه نگران پرداخت اصل سرمایه به سرمایه گذار هستید (در ضررهای احتمالی) ، در پراپ فرم ها تریدر هیچ تعهدی نسبت به ضررها ندارد ( نهایتا تریدر در پراپ فرم با نقص قوانین حساب را از دست میدهد)

هدف پراپ فرم برای سرمایه گذاری چیست؟
جذب تریدرهای با استعداد که تنها دغدغه آنها سرمایه کافی برای ترید است ، پراپ فرم با برگزاری آزمون (چالش) تریدرهای واقعی را از تریدر نماها جدا میکند و طبق یک سری قوانین مدیریت ریسک حرفه ای ، سرمایه های بزرگ ، تا 500 هزار دلار در اختیار تریدر قرار میدهد، پراپ فرم معتبر به تریدر آرامش خاطر میدهد تا نگران حواشی نباشد.

درآمد اصلی پراپ فرم از طریق کپی ترید و تقسیم سود در حساب های ریل است.

پراپ فرم فرصتی است تا تریدر واقعی تمام انرژی و زمانش را برای بهینه سازی استراتژی ، برنامه های مدیریت ریسک و سرمایه بذارد نه پیدا کردن سرمایه و سرمایه گذار! در پراپ فرم ستارگان ترید می توانید تا سقف 25000 دلار سرمایه دریافت کنید و بدون دغدغه ترید کنید! (کم ریسک ترین مسیر کسب درآمد دلاری با سرمایه بالا)

( اگه استعداد شو داری و میتونی منظم سود بسازی بدون به خطر انداختن کل سرمایه (درادان بالا) ستارگان ترید با افتخار میزبان شما است) دیگه وقتشه روش جذب سرمایه برای ترید رو بسپاری به ستارگان ترید و به جای معامله با 200 دلار با 25000 دلار معامله کنی!!!

Û±Û±_Û³Û´_Û°Û¶_tereyd.jpg
 
استارتر
استارتر
آیلا

آیلا

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
آره🥲
تعهد چی،چی شده مگه مدرسه هست😨💔
چیکار باید کنم؟من خا برای مژده بلاکم
مژده کسیو بلاک نمیکنه


اینجا از مدرسه بیشتر قوانین داره وقتی کاری کردی باید بگی که تکرار نمیشه
 

مادر فرانکی

کاربر جدید
عضویت
Nov 11, 2023
جنسیت
خانم
نععع


چون من خبر ندارم که چی شده
نگاه کن
میدونی من یه غلطی کردم برداشتم یه پاراگراف بزرگ یه مشت چرت و پرت نوشتم فقط همین
بعد اوسکل بازی در آچردم اینو تاپیک کردم مژده تاپیک رو حذف کرد منو هم محدود کرد🥲💔

بعد از دیشب تحت نظارت کامل مدیریتم🚶🏻‍♀️
قضیه اینه🥹
 
استارتر
استارتر
آیلا

آیلا

⭐⭐⭐ملکه⭐⭐⭐
عضویت
May 2, 2023
جنسیت
خانم
نگاه کن
میدونی من یه غلطی کردم برداشتم یه پاراگراف بزرگ یه مشت چرت و پرت نوشتم فقط همین
بعد اوسکل بازی در آچردم اینو تاپیک کردم مژده تاپیک رو حذف کرد منو هم محدود کرد🥲💔

بعد از دیشب تحت نظارت کامل مدیریتم🚶🏻‍♀️
قضیه اینه🥹
خب نباید با اسکول بازیاتون سایت و به خطر بندازین


حالا باز من بهش میگم
 

بالا